Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Manyuk L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Manyuk L. Future physicians’ professional communication skills training at US universities: structure and content [Електронний ресурс] / L. Manyuk // Порівняльна професійна педагогіка. - 2016. - № 6(3). - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2016_6(3)__9
| 2. |
Manyuk L. Undergraduate Medical Communication Training by Means of Information and Communication Technologies in the USA and Ukraine [Електронний ресурс] / L. Manyuk, N. Kuchumova // Порівняльна професійна педагогіка. - 2018. - № 8(1). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2018_8(1)__6
| 3. |
Manyuk L. V. Computerization in Higher Medical Education of the USA and Ukraine [Електронний ресурс] / L. V. Manyuk // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 222-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_17 Досліджено розвиток навчання із використанням комп'ютерних технологій та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у США, окреслено стан інформатизації у закладах вищої медичної освіти України, проаналізовано досвід Львівського національного медичного університету (ЛНМУ) імені Данила Галицького у сфері використання новітніх технологій та Інтернету для навчання, і зокрема кафедри латинської та іноземних мов згаданого вище ВМНЗ на шляху до модернізації та інформатизації навчального процесу. В результаті проведеного дослідження охарактеризовано перші комп'ютеризовані навчальні програми, що застосовувалися під час підготовки майбутніх лікарів. Стверджується, що комп'ютерні технології у медичній освіті були вперше використані у США та використовувалися як допоміжні інструменти навчання з метою полегшення, покращання та оптимізації існуючих педагогічних засобів та методик. Доведено, що у нашій країні комп'ютерні та інформаційно-комунікаційні технології також активно використовуються як допоміжні елементи навчання студентів-медиків, а процес інформатизації галузі вищої медичної освіти стрімко розвивається та має великі перспективи, що засвідчено результатами проведеного анкетування студентів ЛНМУ імені Данила Галицького, результати якого висвітлені у цій праці.
|
|
|